L’AECC segueix al costat dels malalts i els seus familiars
L’AECC reforça les seves xarxes socials i organitza consultes per telèfon i videoconferència per estar al costat de malalts i familiars
El servei telefònic d’Infocáncer segueix actiu les 24 h del dia els 7 dies de la setmana
Estem vivint tots una situació difícil però que amb la col·laboració de tots podrem superar. L’AECC, seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries, té a tots els seus professionals treballant des de casa, però l’associació no para i més que mai vol estar al costat dels malalts i les seves famílies.
Els psicooncòlegs, treballadors socials, nutricionista i fisioterapeuta, segueixen les seves visites a través de consultes per telèfon i videoconferència.
L’entitat està activament present a les xarxes socials, on realitza dos directes diaris, un a les 10:30 h sobre activitat física i un altre a les 17:30 h sobre alimentació saludable. A més cada dia publica una píndola informativa, realitzada per professionals, per a poder fer front al confinament.
El telèfon gratuït d’Infocáncer (900 100 036) segueix operatiu les 24 h del dia els 7 dies de la setmana per atendre a totes aquelles persones que ho necessitin.
L’associació té a l’abast de tothom una guia per a donar respostes als dubtes més freqüents sobre COVID-19 i càncer per a mantenir constantment informats a pacients i familiars. Podeu consultar la guia aquí.
El més important és que l’AECC segueix acompanyant als malalts amb càncer i els seus familiars, l’AECC segueix donant la cara contra el càncer.